به استحضار دانشجويان دکتري محترم گروه مهندسی مکانيک مي‌رساند که نوبت دوم آزمون کتبی جامع دکتری در سال تحصیلی 1402-1403 در محدوده زمانی 19 تا 23 خرداد ماه 1403 و آزمون شفاهی در روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403 برگزار خواهد شد.

زمان دقیق برگزاری آزمون هرکدام از دروس در گرایش های مختلف در اطلاعیه‌های بعدی اعلام خواهد شد. لیست منابع پیشنهادی برای دروس مختلف در این لینک قابل دسترسی است.

تذکر مهم: ضروری است دانشجویان محترم فرم شركت در آزمون و انتخاب درس را از این لینک دریافت کرده و بعد از تکمیل، جهت تاييد به استاد راهنماي خود ارائه دهند. سپس فرم تاييد شده توسط استاد راهنما را از طريق ايميل و یا مراجعه حضوری، حداكثر تا تاريخ 15 اردیبهشت ماه 1403 به دبیر تحصیلات تکمیلی گرایش خود تحویل دهند. لازم به ذکر است که دبیر تحصیلات تکمیلی گرایش‌های طراحی کاربردی و سازه‌های هوایی آقای دکتر کاردان ()، دبیر تحصیلات تکمیلی گرایش تبدیل انرژی آقای دکتر مغربی () ، دبیر تحصیلات تکمیلی گرایش آیرودینامیک آقای دکتر جوارشکیان () و دبیر تحصیلات تکمیلی گرایش ساخت و تولید آقای دکتر قندهاریون () هستند.

 اطلاعات تکميلي متعاقبا از طريق همين وبسايت منتشر خواهد شد. با عضويت در کانال تگرام گروه، ميتوانيد به صورت لحظه اي از آخرين اخبار گروه مطلع شويد.
با آرزوی شادی و تندرستی